poniedziałek, 3 września 2012

Post nokto en trajno

Mi ĵus revenis el Kaliningrado. Multe okazis, mi pensas, ke nia projekto estis sukcesa. Mi devas iomete ripozi, verki artikoleton por nia paĝaro kaj poste mi priskribos miajn pensojn pri tiu lando ĉi tie. Certe estis interese. Bedaŭrinde mi havis malmulte da tempo por vidi ĉion, kion mi volis kaj por fari fotojn. Sed almenaŭ finfine realiĝis unu el miaj revoj - viziti Rusion.
Właśnie wróciłam z Kaliningradu. Dużo się działo, myślę, że nasz projekt zakończył się sukcesem. Muszę trochę odpocząć, stworzyć notkę na naszą stronę www, a później opiszę tutaj moje wrażenia na temat tego kraju. Na pewno było interesująco. Niestety nie mialam wystarczająco dużo czasu, żeby zobaczyć wszystko, co chciałam i zrobić zdjęcia. Ale przynajmniej wreszcie spełniło się jedno z moich marzeń - odwiedzić Rosję.

0 komentarze:

Prześlij komentarz