czwartek, 13 września 2012

Nova projekto

Malrapide finiĝas ferioj, restis nur 2 semajnoj. Mi esperas, ke mi ankoraŭ ien forveturos. Eble ien proksime, ĉar mi ne havas multe da mono kaj mi devas ŝpari. Mi havas kelkajn ideojn, se mi petveturos, tio povas esti sufiĉe malmultekosta vojaĝo. Sed mi ne volas fari tion sole, do mi antaŭe devas trovi kunvojaĝanton. Kaj ankaŭ mi devas prizorgi kelkajn aferojn ĉe universitato.
Hodiaŭ mi iomete hazarde komencis novan interretan projekton. Mi esperas, ke ĝi sukcesos. Kelkajn ideojn mi jam havas, ĉar mi ekde longe planis tion fari, sed mi bezonas pli da informoj kaj spertoj por bone prizorgi ĝin. En mia kapo estas ankaŭ kelkaj sekvaj projektoj, eble ilin mi ankaŭ iam realigos. Mi iomete dubas, ĉu mi havos sufiĉe da libera tempo por okupiĝi pri ĉio, mi ne volas ripeti situacion de pasinta jaro. En reta projekto mi povas mem elekti, kiom da tempo mi povas dediĉi al ĝi kaj pli facile mi povas rezigni. Mi esperas, ke ĉio estos en ordo kaj mi ne devos ĝin lasi.

Powoli kończą się wakacje, zostały tylko 2 tygodnie. mam nadzieję, że jeszcze gdzieś pojadę. Raczej gdzieś niedaleko, bo nie mam zbyt dużo pieniędzy i muszę oszczędzać. Mam kilka pomysłów, jeśli pojadę autostopem, może być to wystarczająco niedroga podróż. Ale nie chcę robić tego sama, więc wcześniej muszę znaleźć towarzysza podróży. I muszę też wcześniej załatwić kilka spraw na uniwersytecie.
Dzisiaj trochę przypadkiem zaczęłam nowy projekt internetowy. Mam nadzieję, że będzie sukcesem. Kilka pomysłów już mam, bo planowałam to od dawna, ale potrzebuję jeszcze trochę więcej informacji i doświadczeń, żeby dobrze nim zarządzać. W głowie mam już kilka następych projektów, może również je kiedyś zrealizuję. Trochę wątpię, czy będę miała wystarczająco dużo czasu, aby zająć się wszystkim, nie chcę powtórzyć sytuacji z zeszłego roku. W projekcie internetowym mogę sama wybrać, ile czasu mogę mu poświęcić oraz łatwiej z niego zrezygnować. Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku i nie będę musiała go porzucać.

0 komentarze:

Prześlij komentarz