sobota, 18 sierpnia 2012

Nupta muziko

Nun mi okupiĝas pri muziko. Tio estas unu el miaj taskoj en rusa-pola projekto. Ni elpensis, ke ni organizos amikvesperon similan al tradicia pola nupto. Bedaŭrinde mi neniam estis ĉe geedziĝa festo kaj mi entute ne scias, kia muziko estas kutima. Ĉu povas esti ankaŭ tia iomete moderna? Mi eble miksos ĉion kaj estos tradicia kaj moderna samtempe. Mankas al mi aliajn ideojn.
Obecnie zajmuję się muzyką. To jest jedno z moich zadań w projekcie polsko-rosyjskim. Wymyśliliśmy, że zorganizujemy imprezę przypominającą tradycyjne polskie wesele. Niestety nigdy jeszcze nie byłam na weselu i nie mam pojęcia, jaka muzyka jest typowa. Czy może być trochę współczesna? Chyba wszystko pomieszam i będzie jednocześnie tradycyjna i współczesna. Brakuje mi innych pomysłów.

0 komentarze:

Prześlij komentarz