poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Antaŭ forveturo

Por aŭtobusoj hodiaŭ ne estis bona tago, mi vidis kvar aŭ kvin, kiuj ne povis plu veturi. Verŝajne estis tro varme.
Mi vizitis mian amikinon kaj mi renkontiĝis kun dua amikino. Estis tre agrable, ni spektis fotojn kaj rememoriĝis komunaj vojaĝoj. Ni ankaŭ planis, kien ni povas veturi en estonteco. Septembre ni volas veturi al montoj - Bieszczady aŭ Beskidy. Sed ĉio ankoraŭ povas ŝanĝiĝi.
Morgaŭ mi forveturas al Vroclavo kaj poste al Kaliningrado. Mi pigras, ne volas denove paki ĉiujn aĵojn. Amikino estis antaŭe en sama kaliningrada studenthejmo kaj ŝi rakontis pri ĝi. Nun mi timas iomete, ĉar laŭ ŝi kondiĉoj estis malbonaj. Sed eble ŝi troigis, mi esperas ke ne estos tiel malbone. Nun vetero povas esti pli bela, oni diras, ke en Pollando estos 2 semajnoj de suno, eble en Kaliningrado estos simile.
Dla autobusów dzisiaj zdecydowanie nie był dobry dzień, po drodze widziałam cztery czy pięć zepsutych. Widocznie było za gorąco.
Odwiedziłam moją przyjaciółkę i spotkałam przy okazji drugą. Było bardzo przyjemnie, oglądałyśmy zdjęcia i wspominałyśmy wspólne wyjazdy. Planowałyśmy też, gdzie wybierzemy się w przyszłości. We wrześniu chcemy jechać w góry - Bieszczady lub Beskidy. Ale wszystko może się jeszcze zmienić.
Jutro jadę do Wrocławia, a póżniej do Kaliningradu. Jestem leniwa, nie chce mi się wszystkiego znowu pakować. Koleżanka była wcześniej w tym samym akademiku w Kaliningradzie i opowiedziała mi o nim. Teraz trochę boję się tam jechać, bo warunki według niej były złe. Ale może przesadziła, mam nadzieję, że będzie znośnie. Teraz pogoda może być ładniejsza, podobno w Polsce mają być 2 tygodnie upałów, może w Kaliningradzie będzie podobnie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz