wtorek, 5 czerwca 2012

Tro multe da sango

Hieraŭ en mia laborejo estis nekutima situacio. Unu virino svenis dum spektaklo. Bonŝance post ripozo en freŝa aero, ŝi revenis hejmen. Mi pensis, ke eble en koncertejo estis tro varme, sed okazis ke ne. Ŝi svenis, ĉar aktorinoj parolis pri sango! En filmoj ofte estas homoj, kiuj ne povas rigardi al sango kaj tuj falas. Mi ne sciis, ke estas ankaŭ homoj, kiuj ne povas eĉ aŭdi pri sango. Laŭ mi tio estas tre malfacila vivo, ĉar ofte homoj parolas pri akcidentoj, operacioj ktp. Bone, ke mi havas aliajn fobiojn, eble iomete malpli turmentaj. Kaj kutime mi ne svenas, kiam mi aŭdas pri araneoj. Mi nur kuras kiel frenezulino kaj krias, kiam mi ekvidos malgrandan araneeton:)

Wczoraj mieliśmy w pracy nietypową sytuację. W czasie spektaklu zemdlała kobieta. Na szczęście po chwili odpoczynku na świeżym powietrzu wróciła do domu. Myślałam, że na sali było zbyt gorąco, ale okazało się, że nie o to chodziło. Zemdlała, bo aktorki romawiały o krwi! W filmach często pokazują ludzi, którzy nie mogą patrzeć na krew i natychmiast przyjmują pozycję horyzontalną. Nie wiedziałam jednak, że są również ludzie, którzy nie mogą nawet słuchać o krwi. Wg mnie to bardzo utrudnia życie, ludzie często rozmawiają o wypadkach, operacjach itp. Dobrze, że mam inne lęki, nie tak uciążliwe. I że zwykle nie mdleję, kiedy słyszę o pająkach. Ja tylko biegam i krzyczę jak wariatka, kiedy zobaczę małego pajączka:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz