środa, 13 czerwca 2012

Doloroj

De kelkaj tagoj, jam pli longe ol semajno, doloras min maldekstra mano. Temas pri tiu parto inter kubuto kaj ŝultro. Mi ne scias kial, en pasinta semajnfino mi vekiĝis kaj mano simple jam doloris. Nun estas eĉ pli malbone, ĉar hodiaŭ ankaŭ mia dorso kaj nuko estas plenaj de doloro. Mi preskaŭ ne povas normale moviĝi. Kialoj de tia situacio povas esti kelkaj. Mi ofte veturas kun granda kaj peza sakego. Alia kaŭzo – mi ofte malrekte sidas. Aŭ eble dormante mi strange kuŝis kaj nun ĉion min doloras. Kialo ne tiel gravas, mi esperas, ke tio baldaŭ finiĝos.
Od kilku dni, już dłużej niż tydzień, boli mnie lewa ręka. Dokładniej chodzi o tę część między łokciem a barkiem. Nie wiadomo dlaczego, w tamten weekend obudziłam się i ręka po prostu już bolała. Teraz jest nawet jeszcze gorzej, bo dzisiaj bolą mnie też plecy i kark. Prawie nie mogę się normalnie ruszać. Może być kilka przyczyn takiej sytuacji. Często jeżdzę z wielkim i ciężkim plecakiem. Inny powód - często krzywo siedzę. Albo może śpiąc, jakoś dziwnie leżałam i teraz wszystko mnie boli. Przyczyna nie jest taka ważna, mam nadzieję, że wkrótce się to skończy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz