środa, 10 października 2012

"Zombi!"

Hieraŭ mi ne havis unu lecionon kaj hodiaŭ mi ne havis ankaŭ prelegon, do mi havis iomete pli multe da tempo por prizorgi aliajn aferojn. Ekzemple mi pendigis afiŝoj pri nova kurso de Esperanto en Vroclavo kaj mi finfine aĉetis pantalonojn, ĉar mi jam de longe ilin bezonis, sed ne havis tempon kaj emon viziti vendejojn. Mi aĉetis ankaŭ universitetan kalendaron por enskribi ĉiujn gravajn informojn kaj planoj. Eble tio helpos al mi pli bone organizi mian tempon.
Iam mi skribis, ke mia plej ŝatata grupo "Lao Che" kreas muzikon por nova disko (Nova disko de Lao Che). Jam estas konata dato de premiero. Nova disko "Soundtrack" estos atingebla ekde 17 de oktobro. Mi tre ĝojas, kvankam mi preferas polan lingvon kaj angla titolo ne sonas por mi. Ĉi tie spekteblas mallongan filmeton kun anoj de Lao Che kaj fragmento de nova kanto "Idzie wiatr" (="Iras vento" aŭ "Alproksimiĝas vento"): Lao Che - Soundtrack (official teaser)
Por mi ĝi estas tre mojosa, sed tro kurta. Ĉe ViTubo estas ankaŭ alia nova tuta kanto pri zombioj: "Zombi!" Mi jam atendas sekvan merkredon, kiam mi povos aĉeti novan diskon. Mi esperas, ke estos same bona, kiel antaŭaj KDoj de Lao Che.
Wczoraj nie miałam jednych zajęć, a dzisiaj nie miałam też wykładu, więc miałam więcej czasu na inne sprawy. Na przykład powiesiłam plakaty o nowym kursie esperanta we Wrocławiu i w końcu kupiłam sobie spodnie, bo już od dawna potrzebowałam, ale nie miałam czasu ani chęci na łażenie po sklepach. Kupiłam sobie też kalendarz uniwersytecki, żeby zapisywać w nim wszystkie ważne informacje i plany. Może to pomoże mi lepiej zorganizować czas.
Kiedyś napisałam, że mój ulubiony zespół "Lao Che" tworzy muzykę na nową płytę (Nowa płyta Lao Che). Już znana jest data premiery. Nowy album "Soundtrack" będzie dostępny od 17 października. Bardzo się cieszę, chociaż angielski tytuł nie brzmi dla mnie, preferuję używanie polskiego. Tutaj można zobaczyć krótki filmik z członkami zespołu i fragmentem nowej piosenki "Idzie wiatr": Lao Che - Soundtrack (official teaser)
Jak dla mnie fajnie się zapowiada, ale jest za krótki. Na Youtube można usłyszeć w całości także inną nową piosenkę o zombie: "Zombi!" Już nie mogę się doczekać środy, kiedy będę mogła kupić nową płytę. Mam nadzieję, że będzie tak samo dobra, jak poprzednie CD Lao Che.

0 komentarze:

Prześlij komentarz