niedziela, 8 grudnia 2013

Vilno aŭ Bjalistoko

Multe lastatempe okazis, sed mi ne havas tempon priskribi tion. Mi planas morgaŭ veturi, sed ankoraŭ ne scias kien. Aŭ ĝis Vilno aŭ ĝis Bjalistoko. Sekva enskribaĵo aperas kiam mi estos verŝajne jam en unu el tiuj lokoj. Do iki pasimatymo aŭ do zobaczenia!:)

Dużo się ostatnio działo, ale nie mam czasu, żeby pisać o szczegółach. Planuję jutro gdzieś jechać, ale jeszcze nie wiem gdzie. Albo do Wilna albo do Białegostoku. Następny wpis pojawi się prawdopodobnie wtedy, kiedy będę już w jednym z tych miejsc. Więc iki pasimatymo albo ĝis revido!:)

2 komentarze:

  1. Kiel mi vidis (ĉe Facebook :P), vi ankaŭ vizitis Varsovion kaj ĉeestis prelegon de Roma kaj LukiZ... Ĉu mi pravas aŭ mi miksas aferojn?
    Kaj mi vidas, ke vi estas en Bjalistoko. Agrablajn Zamenhof-tagojn, do! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, vi bone spionas:) Jes, mi vizitis Varsovion kaj nun mi estas en Bjalistoko, hieraŭ mi parolis kun Kasia, via amikino:) Agrablajn Zamenhof-tagojn ankaŭ al vi!

    OdpowiedzUsuń