czwartek, 19 lipca 2012

Malklare

Dum lasta semajno mi legis kelkajn librojn, sed eble bedaŭrinde mi malbone elektis ilin. Ĉiuj estis strangaj, ekzemple "Flugo super la kukola nesto" (mi trovis tradukon de titolo ĉe Vikipedio, mi ne scias, ĉu ĝi estas oficiala), tamen tio iel kongruas kun miaj malklaraj sentoj. Ĉiutage mi multe ridas, ĉar ni loĝas kun Ĉeĥo, kiun ni ne povas kompreni kaj ofte estas ridindaj situacioj. Sed mi havas ankaŭ kelkaj novaj, tute surprizaj problemoj.
Morgaŭ matene mi forveturas al Nitra kaj mi ne certas, ĉu mi havos interreton tie. Post unu semajno mi verŝajne revenos al Partizanske por kelkaj tagoj kaj poste mi forveturos al Pollando.
W ciągu ostatniego tygodnia przeczytałam kilka książek, ale chyba niestety źle je wybrałam. Wszystkie były dziwne, np. "Lot nad kukułczym gniazdem", jednak pokrywa się to jakoś z moim niejasnym nastrojem. Codziennie dużo się śmieję, bo mieszkamy z Czechem, którego nie możemy zrozumieć i często mają miejsce zabawne sytuacje. Ale mam też kilka nowych, zupełnie niespodziewanych problemów.
Jutro rano wyjeżdżam do Nitry i nie jestem pewna, czy będę tam miała internet. Prawdopodobnie za tydzień wrócę do Partizanskiego na kilka dni, a później pojadę do Polski.

0 komentarze:

Prześlij komentarz