piątek, 10 stycznia 2014

Duobla praktiko

Mi serĉas laboron. Bedaŭrinde ankoraŭ neniu respondis al miaj mesaĝoj, sed mi tamen ricevis du proponoj de praktikoj. Unuan mi jam komencis - mi devis preskaŭ unu milo de finnaj nomoj enskribi, tre enua kaj laciga laboro. Kaj duan mi komencos en sekva semajno. Mi esperas, ke sufiĉos al mi tempo por plenumi ĉiujn taskojn de ambaŭ lokoj. Ĉar krom tio mi volas ankaŭ normale vivi:) Kaj kompreneble mi plu laboras en koncertejo kaj kunlaboras kiel korektistino en du lokoj. 

Szukam pracy. Niestety jeszcze nikt nikt nie odpowiedział na moje maile, ale przynajmniej dostałam dwie propozycje praktyk. Pierwszą już zaczęłam - musiałam wklepać prawie tysiąc fińskich nazwisk do tabelki, bardzo nużąca i męcząca praca. A drugą zacznę od nowego tygodnia. Mam nadzieję, że starczy mi czasu na wszystkie zadania z obu miejsc. Bo oprócz tego chcę też normalnie żyć:) A oczywiście pracuję jeszcze w centrum sztuki i współpracuję z dwoma pismami jako korektorka.

0 komentarze:

Prześlij komentarz