niedziela, 27 maja 2012

Teknikaj problemoj

Bedaŭrinde lastatempe mi havis kaj plu havas teknikaj problemoj kun mia blogo. Mi kutime uzas retumilon Opero, sed tiam mi ne povas aldoni tekstojn ĉi tie. Nun mi uzas Internet Explorer kaj tio ne plaĉas al mi. Ankaŭ mia komputilo ne funkcias bone, mi devas ion elpensi, ĉar tio jam nervigas min. Ekde tiu semajno mi havas preskaŭ feriojn, do eble mi ion faros kun tia afero. Mi volas okupiĝi nun pri aspekto kaj funkcioj de tiu ĉi paĝaro. Se rezultoj estos montrindaj, mi sendos ligilon al kelkaj miaj amikoj.
Niestety ostatnio miałam i mam nadal problemy techniczne z blogiem. Zwykle używam Opery, ale wtedy nie mogę dodawać tutaj wpisów. Teraz używam Internet Explorera, co niezbyt mi się podoba. Mój komputer też odmawia ostatnio współpracy, muszę coś wymyślić, bo zaczyna mnie już to denerwować. Od tego tygodnia mam juz prawie wakacje, więc może coś z tym zrobię. Chcę się teraz zająć wyglądem i funkcjonalnością strony. Jeśli wyniki będą zadowalające i warte pokazania, podeślę link do bloga kilku moim przyjaciołom.

0 komentarze:

Prześlij komentarz